Податкова знижка за навчання у 2025 році: як повернути кошти

Додайте Prompolitinform до бажаних джерел

Так ви частіше бачитимете наші новини в Google і швидше знаходитимете важливі матеріали Prompolitinform.

Фінанси 09.10.2026 / автор:
Податкова знижка за навчання у 2025 році: як повернути кошти

Платникам податків необхідно подати декларацію про майновий стан до кінця 2026 року

Громадяни України, які оплачували навчання у 2025 році, мають право на повернення частини сплаченого податку на доходи фізичних осіб. Для отримання такої знижки необхідно подати відповідну декларацію до 31 грудня 2026 року. Про це повідомляє Головне управління ДПС у Київській області, інформує портал ПромПолітІнформ.

У Державній податковій службі наголошують, що скористатися механізмом повернення коштів можуть особи, які фінансували власну освіту або навчання членів родини першого ступеня споріднення. Також право на знижку мають опікуни, піклувальники та батьки-вихователі, які несли витрати на навчання своїх вихованців у вітчизняних закладах дошкільної, середньої, професійно-технічної чи вищої освіти.

Документальне підтвердження витрат

Для оформлення податкової знижки обов’язковою умовою є наявність підтвердних документів про фактичне здійснення оплати протягом 2025 року. Фізичні особи повинні мати договори із навчальними закладами, а також фіскальні чеки, квитанції або прибуткові касові ордери, у яких чітко зазначені дані отримувача та надавача послуг, а також сума платежу.

Терміни подання звітності

Податківці звертають увагу на чіткі часові межі для подання декларації про майновий стан і доходи. Усі необхідні документи мають бути подані до контролюючих органів не пізніше 31 грудня 2026 року включно. Важливо пам’ятати, що законодавство не передбачає перенесення цього права на наступні звітні періоди у разі, якщо платник не скористався ним своєчасно.

Фото: Фотоколаж ГУ ДПС України у Київській області

Читайте також: Податкова знижка: хто має право та які витрати можна включити